לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תורת הפרנצ'


"Don’t ask permission. If you want to do a thing, do it because it is your desire, not my allowance. You must risk rejection"

Avatarכינוי:  Rosalynn Jenkins

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

4/2016


שוב, אני מתלבטת

שוב הוא מעלה את עניין ארה"ב

שוב, אני על סף בכי, הפעם מולו.

סעממק אני שונאת להתנהג כמו נקבה בגלל זה

אסור היה לי להרשות לו להיכנס לי ללב.

אסור לי להיקשר לאנשים כאלה.

עכשיו סתם כואב לי

כי הוא לא יבין

אני לא יודעת למה אני נמשכת לכאלה, או שהגורל מזמן לי רק אותם

אבל זה ממש כואב

לא יכול להגיע פעם אחת גבר נורמאלי ושפוי שירצה להישאר בארץ וירצה גם אותי?

נמאס לי

ממש אבל.

אני לא יודעת מה לעשות או איך לדבר איתו על זה

וזה גם נראה לי מיותר..

אם הוא בכל זאת יעבור לארה"ב עכשיו לעוד חצי שנה אין לי מה לפתוח את הנושא.

 

אבל למה סתם להגיד שאתה נשאר בארץ לפחות לשנה הקרובה?!

בשביל מה להתחיל איתי ולרדוף אחרי אם בסופו של דבר אתה תעלה על מטוס?!

לא רציתי להרגיש ככה, בגלל זה נפרדתי מהחבר הקודם שלי

ובגלל זה מלכתחילה לא רציתי לצאת איתו אבל אז הוא חזר מארה"ב והכל היה בסדר...

 

אני לא יודעת מה לעשות

הראש שלי כואב ואני שוב מרגישה חולה

הלב שלי מרגיש לי כבד ואני שוב מבינה שאין לי אפשרות לסמוך על אף אחד מלבד על עצמי

אין גברים טובים בדור שלי, כולם רק רוצים לחפש את עצמם.

 

אני מקווה שלפחות אני מהווה הצגה טובה כי אחרת הדמעות שלי סתם מתבזבזות.

R.J

נכתב על ידי Rosalynn Jenkins , 3/4/2016 00:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRosalynn Jenkins אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rosalynn Jenkins ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)